Mozambique - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Melissa Grebmeel - WaarBenJij.nu Mozambique - Reisverslag uit 's-Gravendeel, Nederland van Melissa Grebmeel - WaarBenJij.nu

Mozambique

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

17 Juli 2017 | Nederland, 's-Gravendeel

Ha Lieve allemaal!

Zoals trouwe lezers weten houd ik ervan om te schrijven over mijn ervaringen met andere landen en culturen. Vandaag vertrek ik samen met mijn broer, lieve vrienden, mooie mensen en onder naam van met Stichting Mozkids naar Mozambique!

In een periode van 3 weken gaan wij daar een weeshuis ondersteunen en helpen met het organiseren van lesjes en andere activiteiten. Naast het werk in het weeshuis vieren we nog een paar dagen vakantie aan de kustlijn van Mozambique, en gaan we op safari in het Kurger Park! (Waar zojuist 4 leeuwen zijn ontsnapt oepsie!)

Ondanks een relatief korte periode voor een reisblog, vind ik het zelf toch erg leuk om jullie op de hoogte te houden van mijn bevindingen en avonturen!

Ik heb er onwijs veel zin in! (Vooral na al dat studeren afgelopen jaar.. pfoee!!) Ik ben vooral heel erg benieuwd, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten van mijn eerste Afrika ervaring! Momenteel heb ik een soort Lion King gevoel erbij haha! We gaan het zien en meemaken!

HAKUNA MATATA

Veel liefs xxx Melissa

  • 17 Juli 2017 - 14:42

    Kleedje:

    Ik verbleef ooit 2 maanden in Malawi (buurland van Mozambique) tijdens men laatste jaar opleiding verpleegkunde. Warme mensen, en vele levenslessen heb ik er aan overgehouden! ;-)

  • 18 Juli 2017 - 16:07

    Elly Bons:

    Wat leuk en wat een mooi en goed doel. Ik ga je zeker volgen. Veel succes daar en ik ben benieuwd naar e ervaringen.
Melissa

Welkom op mijn reisblog! Zoals te zien in mijn reisverslagen heb ik al verscheidene langere reizen erop zitten. Mijn eerste reis (2012-2013) door Australië en Nieuw-zeeland heb ik geschreven als 18 jarige, vol passie en avontuur. Als ik mijn verhalen teruglees zie ik enorm veel indrukken, en ook heel veel taalfouten! Sorry daarvoor indien je deze terug wilt lezen. Ik heb besloten de verslagen niet aan te passen en ze te behouden in de originele staat van een 18-jarige die de wereld aan het ontdekken is. Ik schrijf voornamelijk over alle indrukken die landen en culturen op mij maken. Daarbij wil ik toevoegen dat dit vanuit mijn eigen perspectief gezien wordt en dat ik met mijn gedachtegang en uitspraken niemand wil willen beledigen of veroordelen. Als er vragen zijn of belangstelling, voel je vrij om contact op te nemen! Veel liefs en avonturen gewenst, Melissa

Actief sinds 17 April 2016
Verslag gelezen: 784
Totaal aantal bezoekers 35082

Voorgaande reizen:

17 Juli 2017 - 07 Augustus 2017

Mozambique

02 Januari 2016 - 28 Juli 2016

Exchange Canada

17 November 2012 - 30 November -0001

Australie

Landen bezocht: